ای ماه شبم
نوشته شده توسط : احمد تیمناک

از من اي ماه شبم دور مشو

اي   که درياي مني ز ساحلم دور مشو

ای نور چلچراغ این خانه عشق

ترکم تو مکن مرو ز این جاده عشق

روح من نور من عمر مني
تو که تفسير همه خواب مني
نوش دارو و بهار من تويي
همه عشق و جوانيم تويي
نقشي از قلب مني
خون تو رگ هاي مني
کي روي تو ز قلبم بيرون
آن دم از جان شوم من بيرون

نویسنده: احمد تیمناک

 


 





:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 211
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هم ریش در تاریخ : 1390/7/6/3 - - گفته است :
ای ول .نمیدوستم این کاره ای!!!

/weblog/file/img/m.jpg
nazanin در تاریخ : 1389/9/27/6 - - گفته است :
like


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: